Задача:
Да се креира програма во Scratch која ќе има поставена етапа (позадина), најмалку две фигури, движење на фигурите(наредба помести) и дијалог меѓу фигурите, со користење на наредбата кажи. Темата може да биде по Ваш избор- претстојниот празник-Велигден, прослава на роденден, темата -остани дома и учи онлајн и др.
Бидете креативни во изборот на фигурите и осмислувањето на дијалогот!
За тие што инсталираа Scratch Jr на смартфоните, погледенете ги видеата Scrtach Jr Lersson1 i Lesson 2
https://www.youtube.com/watch?v=sQIhr--AANo
Вежба:
https://www.youtube.com/watch?v=C66yCkQIdic
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ТАБЕЛАРНИ ПРЕСМЕТУВАЊА
ЗАДАЧИ ЗА УВЕЖБУВАЊЕ Вежба 1 Вежба 2 Вежба 3 Вежба 4 Вежба 5 Вежба 6
-
ЗАДАЧИ ЗА УВЕЖБУВАЊЕ Вежба 1 Вежба 2 Вежба 3 Вежба 4 Вежба 5 Вежба 6
-
Вежба за уредување на пасуси Текст за вежбање на уредување пасуси Пасус 1 Пролетта е годишно време кое носи свежина и нови почетоци. Дрвј...
-
Одредете дали дадениот исказ за етичко користење на компјутерите, е правилен или не https://learningapps.org/display?v=pqjpxn5ua25 http...
No comments:
Post a Comment