Tuesday, April 14, 2020

Насоки за часот 15.04.2020 год.

Задача: 
Да се креира програма во Scratch која ќе има поставена етапа (позадина), најмалку две фигури, движење на фигурите(наредба помести) и дијалог меѓу фигурите, со користење на наредбата кажи. Темата може да биде по Ваш избор- претстојниот празник-Велигден, прослава на роденден, темата -остани дома и учи онлајн  и др. 
Бидете креативни во изборот на фигурите и осмислувањето на дијалогот!

За тие што инсталираа Scratch Jr на смартфоните, погледенете ги видеата Scrtach Jr Lersson1 i Lesson 2
https://www.youtube.com/watch?v=sQIhr--AANo

Вежба:
https://www.youtube.com/watch?v=C66yCkQIdic

No comments:

Post a Comment

ТАБЕЛАРНИ ПРЕСМЕТУВАЊА

 ЗАДАЧИ ЗА УВЕЖБУВАЊЕ   Вежба 1   Вежба  2   Вежба  3   Вежба  4   Вежба  5   Вежба  6